Petit texte ou listing d'anecdotes ou de points clefs de l'histoire. Eodem tempore etiam Hymetii praeclarae indolis viri negotium est actitatum, cuius hunc novimus esse textum. cum Africam pro consule regeret Carthaginiensibus victus inopia iam lassatis, ex horreis Romano populo destinatis frumentum dedit, pauloque postea cum provenisset segetum copia, integre sine ulla restituit mora.Tantum autem cuique tribuendum, primum quantum ipse efficere possis, deinde etiam quantum ille quem diligas atque adiuves, sustinere.
Recherches
• Lien recherché (♀/♂) : Quaestione igitur per multiplices dilatata fortunas cum ambigerentur quaedam, non nulla levius actitata constaret. • Lien recherché (♀/♂) : Quaestione igitur per multiplices dilatata fortunas cum ambigerentur quaedam, non nulla levius actitata constaret. • Lien recherché (♀/♂) : Quaestione igitur per multiplices dilatata fortunas cum ambigerentur quaedam, non nulla levius actitata constaret.
Régina Mills aka la méchante reine est ma mère adoptive depuis mon arrivée à Storybrook, elle m'a adopté pour m'avoir à l'œil et au final, elle a fini par m'aimer"
Régina Mills de Locksley
Amie
Carrie Aka la fée des dents est une bonne, une très bonne amie à moi, elle m'a beaucoup aidé quand Robin est mort au enfer, elle m'a beaucoup soutenue et on est devenue amie grâce à cela, je l'aime beaucoup, tout comme ses minis fée
Henry Mills aka l'ateur est mon petit frère adoptif, il a était adopté alors qu'il n'était encore qu'un bébé par Regina, on sait toujours bien entendu, encore plus depuis que nous avons passé du temps ensemble pour retrouvé tout le monde
Henry Mills
Pére Adoptif
Robin Aka Robin des bois est mon père adoptif, il m'a adopté avec Regina après mon arrivé en ville.